fbpx

גרניט פורצלן – מחירים ועלויות של מגוון אריחי גרניט פורצלן

השוואת מחירי גרניט פורצלן לפי סוג האריח וגודלו.
13/09/2021

גרניט פורצלן הוא למעשה סוג של קרמיקה, המתאפיינת בעמידת גבוהה במיוחד. האריחים של גרניט פורצלן עשויים חרסינה, ומשמשים לטובת חיפוי קירות וריצוף מבנים.

בשונה מחומרים כמו שיש ואבן טבעית, שעלותם עשויה להגיע לסכומים לא מבוטלים, מחיר גרניט פורצלן הוא יחסית סביר – עניין ההופך אותו לחומר הנפוץ ביותר כיום לחיפוי וריצוף ואף לעיצוב חדרי אמבטיה. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מחירי גרניט פורצלן, בדגש על עלות ריצוף גרניט פורצלן.

השוואת מחירי גרניט פורצלן לפי סוג האריח

בשל העובדה שהמחירים עשויים להשתנות משמעותית בין הסוגים השונים של גרניט פורצלן ובתי העסק המספקים את סוגי האריחים האלה, טרם רכישת גרניט פורצלן השוואת מחירים היא משהו שרצוי מאוד לבצע. את השוואת המחירים מומלץ לבצע השוואת מחיר על בסיס סוג האריח (כלומר, הגימור והגוף שלו), שכן פרמטר זה ישפיע באופן המהותי ביותר על מחירו הסופי של הריצוף. בין אם מדובר על אריח לחיפוי קירות חוץ, פנים או אחר.

איך נקבע מחיר של אריח גרניט פורצלן?

על אף שגרניט פורצלן מתאפיין במחיר נמוך יחסית, חשוב להבין כי בעת רכישת גרניט פורצלן, מחירים הם עניין שיש לתת עליו את הדעת, שכן ישנם מספר פרמטרים העשויים להשפיע על העלות הסופית של הריצוף. אלה העיקריים שבהם:

  • אריח בעל גוף מלא – מתאפיין בעמידות וחוזק גבוהים במיוחד, בעיקר תודות לעובי שלו.  אריח גרניט פורצלן שכזה מגיע עם תג מחיר גבוה יותר מאשר לאריחים אחרים.
  • אריח בעל גוף חלקי – מתאים בעיקר לצורך חיפוי קירות, שכן הוא פחות חזק מאריח בעל גוף מלא.
  • רמת הגימור – הגימור של האריח עשוי להשפיע משמעותית על מחירו. כך, למשל, בעת רכישת ריצוף גרניט פורצלן דמוי שיש מחיר הגרניט עשוי להיות גבוה יותר ממחיר גרניט פורצלן רגיל. ישנם סוגי גימור נוספים העשויים להשפיע על המחיר: האם מדובר בליטוש, אריח מט לעומת אריח מבריק, זיגוג ואריח לפטו (אריח מזוגג ומלוטש חלקית, אשר דומה בטקסטורה שלו לשיש משופשף).

מחיר אריחי גרניט פורצלן יכולים לנוע בטווח מחיר של החל מ- 80 ₪ ועד לכמה מאות שקלים לאריחים מצוירים או כאלו עם ייחוד אחר.

לקריאה נוספת אודות מגוון הסוגים של גרניט פורצלן.

מחיר ריצוף גרניט פורצלן לפי גודל

מעבר לסוג האריח והגימור שלו, גודל האריח עשוי להשפיע גם הוא משמעותית על המחיר הכולל של הריצוף. כך, למשל, בעת רכישת ריצוף גרניט פורצלן 120*120 מחיר האריח יהיה גבוה יותר מזה שנשלם על אריח בגודל של 80*80 או אריח ריצוף בגודל 60/60. מדידות מדויקות ותיאום ציפיות מלא אל מול בית העסק, עשויים לחסוך לכם בהוצאות באופן משמעותי. בין אם בחרתם באריחים לאמבטיה או לחדר השינה.

גרניט פורצלן לא יקר
גרניט פורצלן לא יקר

אחרי שלב השוואת מחירים של מרצפות גרניט פורצלן, יגיע השלב בו תצטרכו לקבל החלטה האם להתקין או להדביק קרמיקה על ריצוף קיים עי" גורם מקצועי מוסמך אן לבד.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן