fbpx

חיפוי קיר טלוויזיה – הטרנדים הכי חמים

חיפויי הקירות טלוויזיה – הטרנד החם של השנים האחרונות. מגוון רחב של אריחים חדשים ומיוחדים וטיפים לבחירה נכונה של חיפויים לקיר טלוויזיה, בין אם מדובר בחיפוי דמוי בטון, עץ, מצויר או אחר וגלריית תמונות מלאת השראה של אריחים מובחרים מפרויקטים מובילים.
10/03/2024

קיר טלוויזיה: כבודו במקומו מונח

אם נהיה כנים עם עצמנו, נגלה את מספר השעות הלא מועט בכלל שאנו מבלים מול הטלוויזיה ותוך כדי צפייה – גם מול קיר הטלוויזיה. עובדה זו לבדה מהווה סיבה מספיק טובה להשקיע בעיצוב של הקיר. לא סתם חיפויי קירות טלויזיה הפכו לטרנדים ומבוקשים מאוד בשנים האחרונות. מעצבי פנים ואדריכלים ויצרני אריחים מוצאים דרכים יצירתיות להעניקל לקיר הטלויזיה אופי שונה ככל הניתן. כשלוקחים בחשבון גם את חשיבות עיצוב הסלון עבור האווירה בבית, הרושם עבור האורחים ועוד, עולה כי קיר טלוויזיה מעוצב הוא דבר רצוי בכל בית.

מראה שלעולם לא ייצא מהאופנה: חיפוי קיר טלוויזיה מעץ

אחד מהטרנדים הבולטים ביותר בשנים האחרונות בעיצוב בתים ובכלל הוא חיפוי קיר טלוויזיה מעץ או מאריחי קרמיקה דמויי עץ ופרקט המשמשים לחיפוי וריצוף כאחד. חיפויים אלו נעשים בד"כ כשהמסך שקוע בקיר.

אריח כזה, יאפשר לכם לא רק לשמור על מבנה הקיר המקורי, אלא גם להשאיר מקום ייעודי לתליית הטלוויזיה במידה ותרצו בכך. עם זאת, יש לקחת בחשבון שחיפוי כזה לא מומלץ בשילוב רהיטים מעץ כי אז פשוט, זה ייראה יותר מדי ויעמיס על העין.

היום יש מגוון רחב של גימורים, צבעים ומרקמים של חיפויים דמויי פרקט שישתלבו באופן מושלם עם מראה של כל בית ויעניקו לו חמימות וגם יוקרתיות.

בריקים: שם שיוצא לנו לשמוע הרבה בזמן האחרון

בריקים הם אופציה מעולה לעיצוב קיר טלוויזיה, בעיקר הודות לעלות הזולה יחסית שלהם וכן, לעובדה כי הם זורמים מעולה כמעט עם כל עיצוב בבית. משום כך, האופציה הזו היא בהחלט מומלצת, אולם זכרו שמדובר בטרנד דיי נפוץ, כך שאם ברצונכם לעצב את הבית באופן מקורי ובולט יותר, אולי עדיף לא לבחור באופציה הזו דווקא.

קיר טלוויזיה במראה בטון

כיום שימוש בבטון מאפשר חשיפת שלד המבנה בצורה דקורטיבית. זה מעניק מראה תעשייתי מצד אחד ומודרני מצד שני. אך בניגוד לשיטה זו וכחלק מהטרנד של הענקת מראה דמוי בטון לקיר, ייצרו במיוחד אריחים בחיתוך לייזר "רקטפיי" המעניקים גימור מוחלק, מגע מושלם, ללא חיבורים הנראים לעין. כך גם אפשר לחסוך כסף רב, הרבה התעסקות עם בעלי מקצוע ייעודיים וגם להימנע מחשיפת תשתית הבטון למים ומכות.

ישנם גם אריחי חיפוי מיוחדים בהם עץ ובטון יחד. אריחים דקורטיביים במיוחד המאופיינים בקווים רכים ואסימטריים, בהשראת צורות טבעיות. חיפויי קירות טלוויזיה מסוג זה משתלבים באופן טבעי עם כל סגנון אפשרי, תוך מתן הכבוד שמגיע לטבע.

פירוט מדויק וניואנסים מתוחכמים, הופכים את חיפוי קיר טלויזיה זה לאלמנט ריהוט עכשווי, המביא מגע של סגנון נצחי לבית.

גלריית השראות עיצוביות של חיפויי קירות טלויזיה דקורטיבים וייחודיים 

מה חשוב לקחת בחשבון בעת עיצוב קיר טלוויזיה?

מטבע הדברים, היום יש המון פתרונות לחיפוי סביב הטלוויזיה וביניהם: שימוש באריחי חיפוי בצורות וחיתוכים שונים ומעניינים, באריחים מצוירים, בחיפוי קיר במראה בטוני, חיפוי משויש ומבריק, חיפוי עץ ואפילו השילוב ביניהם. מי היה מאמין שאפשר לשלב עץ ובטון בתור חיפוי קיר? עד כדי ך התקדמנו.

חיפוי קיר טלוויזיה נועד כדי לשמור על אחידות עיצוב הקיר מחד, אולם מצד שני להעניק לבית נופך יוקרתי ומעניין, ולהוסיף אופי לחלל. כדי לשמור על אחידות אסתטית כזו, יש לנו כמה דגשים ורעיונות שימושיים עבורכם:

מאמרים נוספים

לקוחות יקרים,

בחול המועד פסח 22.4-29.4, אולמות התצוגה פתוחים ונשמח לראותכם.
במרלוג שוהם לא תתקיים קבלת קהל.

חג שקט ובטוח
בתפילה להחזרת החטופים 🙏🏻

דילוג לתוכן