fbpx

אריחי פסיפס

אוהבים נועזות בעיצוב ביתכם? כנראה שקרמיקה פסיפס הוא מה שאתם מחפשים.

עוד מימי קדם נעשה שימוש באריחי פסיפס מזכוכית, קרמיקה וחלוקי נחל. אריחים אלו מונחים על גבי רשת בעזרת תבנית וחיבור פיסות אבן אחת ליד השנייה.

בשל כל מהפכת עיצוב הפנים בשנים האחרונות ושינויים תדירים בטרנדים, יצרניות קרמיקה מובילות מוציאות מדי שנה קטלוגים עדכניים המכילים עולם שלם של מגוון אריחי פסיפס מעוצבים לבריכות, חצרות, אריחי פסיפס מוזאיקה לאמבטיה, למטבח ולכל חלל פנים וחוץ באשר הוא. 

בעמוד זה תוכלו למצוא דוגמאות של אריחי קרמיקה פסיפס וגרניט פורצלן בגימור מט או מבריק, ובשלל סגנונות וצורות: החל מקרמיקה פסיפס פישבון, משושה, מתומן ועד פסיפס בחיתוך משולשים ובריקים.

גלריית אריחי פסיפס טרנדיים במגוון צורות וחיתוכים

הפסיפסים הראשונים נעשו עוד בימי קדם ביוון (כמה מאות לפני הספירה) והיו עשויים מחלוקי נחל.
בתחילה העיצובים היו של צורות גאומטריות פשוטות, ועם הזמן התפתחו לאט לאט ליצירות המרהיבות שאנו מכירים היום.

בתקופת ימי הביניים המוזאיקות עברו הסבה לשימוש ברצפות וכבר לא היו שמורות לקירות בלבד.
מה שמבדיל בין המוזאיקות השונות, הוא שגם אם ניצור מספר תמונות דומות, כל מוזאיקה עדיין תהיה מורכבת ממאות אם לא אלפי פריטים קטנים שונים.
על אף שלרוב נראה פסיפס במקומות עם חללים גדולים כגון כנסיות, מוזיאונים ועוד, ניתן לשלב בקלות קרמיקה פסיפס בעיצוב הבית ובזכות טכנולוגיות חדישות, העלות אינה אסטרונומית.

ניתן לבחור פסיפס בדוגמאות שונות ומחומרים שונים וכך בעצם להתאים אותו בקלות לקרמיקה בשאר חלקי הבית.
לא רק את קירות הבית ניתן לצפות בפסיפס, אפשר גם לשלב אותו בריצוף (או אף שכל הריצוף יהיה ממנו), גם חלונות ודלתות יכולים להשתדרג בן רגע עם כמה אריחי קרמיקה פסיפס על פי הטעם האישי שלכם. אם אתם פחות נועזים, אין הכרח לצפות את כל הקירות והרצפות בבית בפסיפסים שונים, אפשר גם לשלב כמה אריחי פסיפס בשביל ליצור עיצוב מעניין עם נגיעות צבע.

דילוג לתוכן