fbpx

צבע ריצוף מומלץ – כך בוחרים צבע לריצוף אמבטיה ומטבח

איך לבחור את הצבע הנכון לריצוף אמבטיה או מטבח?
13/09/2021

חדר האמבט והמטבח חולקים כמה מאפיינים משותפים שהופכים אותם למאתגרים מאוד מבחינת ריצוף. בשורות הבאות, נסביר וגם נדגים עבורכם, כיצד ניתן לבחור צבע ריצוף מומלץ באופן מושלם לחדרים הללו בבית, מבלי לפגום בצרכים הפרקטיים.

בחירת צבע ריצוף מומלץ למטבח

בחירת ריצוף המטבח היא משימה מורכבת, אולי יותר מריצוף הסלון או החדרים, בשל כמה סיבות עיקריות: ראשית, המטבח הוא אחד החללים הפעילים ביותר בבית ולכן, הוא נוטה להתלכלך יותר מחדרים אחרים. שנית, למטבח קיימת גם חשיבות עיצובית, דווקא משום שזה חלל כ"כ פעיל וכולם צריכים להרגיש בו בנוח, כך שמומלץ לבחור בצבע שיתאים לאווירה בבית.

אז איך ניתן לשלב בין הצרכים השונים? קודם כל, לפני שנבחר בצבע ריצוף מומלץ למטבח, לא משנה מהו הסגנון העיצובי הקיים של המטבח שלכם, היינו ממליצים על ריצוף המשלב כמה צבעים או גוונים (בהיר או כהה), בעיקר משום שהלכלוך פחות בולט עליו ולכן, לא כל פירור או טיפת מים שבטעות נפלו על הרצפה נראים לעין ומחייבים ניקיון. אריחים כאלה יכולים לשרת אתכם גם מן הצד העיצובי, שכן קיימים כיום אריחים בצבעים וסגנונות שונים העונים לתיאור הזה ונעים בין האקלקטי לאלגנטי, כך שניתן להתאים אותם לכל סגנון.

ניתן להדגים את הסעיף הנ"ל על ידי אריחים בחיפוי למטבח מקולקציית Wall בסגנון וינטג' ובצבעים תואמים, המתאימים לשלל סגנונות עיצוביים, החל ממטבחים כפריים ועד למטבחים מודרניים.

דוגמא אחרת הינה שני סוגי ריצופים מקולקציית Board, שהצבעים המומלצים לריצוף אינם בהירים או מצוירים מאוד בהכרח ונותנים את הנופך המסודר ויוקרתי לחלל.

מלבד זאת, צירפנו לכם מספר דוגמאות לאריחים מצויירים נבחרים.

דוגמא נוספת לריצוף שמומלץ לשים בבית ובמטבח במיוחד:

בחירת צבע ריצוף מומלץ לאמבטיה

לפני שנגיע לצבע מומלץ לריצוף חדר האמבטיה, חשוב לציין כי בדומה למטבח, גם חדר האמבט נוטה להתלכלך בקלות, גם הוא חשוף לטמפרטורות משתנות וגם הוא חלל מאוד פעיל בבית. אולם, בשונה מן המטבח, חדר האמבטיה הוא יחסית נסתר מעין ולרוב מהווה יחידה עיצובית בפני עצמה, שלא חייבת לשמור על אותו קו ביחס לשאר הבית. בנוסף, במרבית הבתים חדר האמבט הוא יחסית קטן, מה שמצריך התאמה של הריצוף עבור יצירת האשליה של גודל ופתיחות.

במקרה זה, נמליץ על צבע ריצוף לאמבטיה במרבית הפעמים דווקא בגוון בהיר, אך שוב, בגוונים משתנים כדי לשמור על תחושת הניקיון בחלל. בנוסף, ניתן לשלב כמה סוגי ריצוף בצבעים שונים באזורים שונים של החדר, למשל שילוב ריצוף מצויר בקירות המקלחון או האמבטיה, וכן הלאה.

בדוגמא מקולקציית SELECT ניתן לראות ריצוף בצבע שהוא עדיין בהיר, אך עם גוונים לא אחידים – צבע הריצוף מומלץ לשמירה על תחושת הגודל והניקיון בחלל, אך עם זאת מאוד פרקטי.

דוגמא נוספת הינה מקולקציית Carrera, בה ניתן לראות אריחי שיש מעוצבים מאוד מחד ואלגנטיים מנגד, המעניקים אותם היתרונות שהזכרנו לעיל.

מאמרים נוספים

לקוחות יקרים,

בחול המועד פסח 22.4-29.4, אולמות התצוגה פתוחים ונשמח לראותכם.
במרלוג שוהם לא תתקיים קבלת קהל.

חג שקט ובטוח
בתפילה להחזרת החטופים 🙏🏻

דילוג לתוכן