fbpx

קרמיקה לבריכות שחייה

כיום יש דגש עצום על בחירת קרמיקה לבריכות שחייה, לדוגמא: קרמיקה פסיפס לריצוף וחיפוי בריכה ביתית. קראו עוד על קרמיקות מומלצות לפי סוג הבריכה.
27/02/2023

מי מאיתנו לא אוהב בריכת שחייה? ילדים ומבוגרים כולנו נהנים בימות הקיץ מהמים הקרירים, הן משחייה והן מסתם שכשוך. בארצנו הקטנטונת קיימים מספר סוגי בריכות, ציבוריות כמו בקאנטרי, בבתי מלונות באילת ובמרכזי נופש, בריכות פרטיות בגדלים שונים בחצר הבתים הפרטיים ,בריכות טיפוליות ובריכות אולימפיות המיועדות לספורטאים. באשר לקרמיקה לבריכות שחיה, סוגי הריצוף משתנים מבריכה לבריכה, בבתים הפרטים הריצוף בדרך כלל עשוי קרמיקה, בבריכות ציבוריות pvc, אך כולן מרוצפות בצבע המעניק לנו תחושת רוגע.

דקורציה לבריכה

שוק ריצוף וחיפוי בריכות הוא מגוון מאוד ומכיל אביזרים רבים לשדרוג כל בריכה, קיימים סוגים של אריחים דקורטיביים ואריחים מבריקים אשר שילובם יוצר מראה עוצר נשימה. כמובן שהברכות המעוצבות שמרוצפות קרמיקה וחיפוי פסיפס, אינן מתאימות לקאנטרי או מרכז ספורט, אלא לבעלי בתים פרטיים אשר נהנים בימות הקיץ מבריכה מעוטרת באריחים בחצר הפרטית. לשלל העיטורים לבריכה, אותם אפשר למצוא בחנויות המתמחות באריחים, יהיה ניתן להוסיף מדרגות דקורטיביות בכניסה לבריכה, מזרקות נוי מעוטרות באריחים, פסי קרמיקה מעוטרים שטיחי פסיפס ועוד שלל רעיונות ואביזרים לשדרוג.

פורצלן בבריכה

אלו הם סוגי האריחים המבוקשים ביותר לבריכה פרטית. הם מגיעים בשלל צבעים גוונים ועיטורים. אריחים בגוונים שקטים או נועזים, חלקים או מחוספסים,על פי העיצוב שדורש הלקוח. אריחי קרמיקה מסוג גרניט פורצלן, קלים לתחזוקה, הם נשמרים לאורך שנים וקלים מאוד לניקוי. ביכולתה של הקרמיקה לחקות חומרים שונים בטבע כמו עץ או אבן, לכן ניתן לראות בבריכות פרטיות רבות אריחים בדמוי דקים אשר מעניקים מראה חמים וכפרי.

פסיפס לבריכה

בבריכה קרה ונעימה, הטרנד הלוהט הוא חיפוי בפסיפסים, אם אתם מעוניינים להעניק לבריכה או לג'קוזי בבית הפרטי שלכם מראה של בית מרחץ קדום ומהפנט. קיימים סוגי פסיפסים במגוון צבעים ודוגמאות על מנת להעניק לבריכה מראה אותנטי ומקסים. אפשר לשלב שטיחי פסיפסים או פסי קרמיקה על קירות הבריכה, או על הקרקע לשדרוג המראה.

חיפוי אבן

אם כבר בחרנו במראה של בית המרחץ, ראוי ונכון לשלב חיפוי אבן. הסוד של בתי המרחץ הקדומים היה טמון במראה שלהם. גם היום אפשר לשמר את המראה העתיק והיוקרתי על ידי חיפוי באבן. ליצירת מראה טבעי ופראי נרצף את הבריכה בקרמיקה דמוית אבן כמו אבני צפחה למשל, המגיעות אלינו מהמזרח הרחוק ומארצות אירופה.

קרמיקה מחוץ לבריכה

השקענו הרבה מחשבה בעיצוב הבריכה, עכשיו כשיצרנו את השעתוק של בית המרחצאות הקדום אצלנו בחצר, בעזרת אריחי קרמיקה, חיפוי אבן, גרניט פורצלן ופסיפסים, חייבים לדאוג לבטיחות, הן של הבריכה ושל הרוחצים בה. פרופיל חיוני להגנה על פינות הבריכה והגנה לרוחצים הוא סף מעץ או מכל חומר אחר, אבן, קרמיקה נגד החלקה, שמחובתנו לשים. סף זה ישמור על הבריכה לאורך שנים ויהווה מצע נוח יותר לדריכה וימנע החלקה.

דוגמאות לאריחי ריצוף וחיפוי בריכות ביתיות

מאמרים נוספים

לקוחות יקרים,

בחול המועד פסח 22.4-29.4, אולמות התצוגה פתוחים ונשמח לראותכם.
במרלוג שוהם לא תתקיים קבלת קהל.

חג שקט ובטוח
בתפילה להחזרת החטופים 🙏🏻

דילוג לתוכן